Poszukujemy pracownika na pełen etat na stanowisko:
REFERENT DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ EDUKACYJNYCH I ARTYSTYCZNYCH
Zgłoszenia przyjmujemy do 13 października 2021 r. do godz. 12:00
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie wyższe humanistyczne, preferowana specjalność: animacja kultury, dziennikarstwo, socjologia, polonistyka,
- znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (w mowie i piśmie),
- dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- umiejętność pisania zwięzłych komunikatów prasowych, tzw. lekkie pióro,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie i wykonywanie pracy określonej zakresem obowiązków,
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie lub ścigane z oskarżenia publicznego.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole,
- rzetelność, umiejętność organizowania czasu pracy na stanowisku,
- dyspozycyjność, samodzielność,
- wysoka kultura osobista,
- punktualność, dokładność,
- właściwa komunikacja werbalna,
- znajomość i umiejętność stosowania przepisów.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- organizowanie i realizowanie imprez artystycznych oraz edukacyjnych,
- kreowanie wizerunku placówki,
- pozyskiwanie partnerów do współorganizacji imprez artystycznych i edukacyjnych,
- umiejętność pisania zwięzłych komunikatów prasowych tzw. lekkie pióro,
- bieżąca promocja oferty programowej ( różne kanały dystrybucji) , tworzenie informacji prasowych, współpraca z mediami itp.,
- współtworzenie strategii komunikacji i promocji SCEK,
- pisanie artykułów, redakcja merytoryczna i techniczna,
- prowadzenie dokumentacji imprez: kosztorysy, wnioski, umowy, rozliczenia i dokumentacja,
- redagowanie strony internetowej, przygotowywanie aktualnych informacji i zmian,
- weryfikacja i dbanie o poprawność wprowadzanych treści, korekta,
- prowadzenie dokumentacji spraw zgodnie z obowiązującymi przepisami,
- współpraca ze środowiskiem lokalnym, samorządem, placówkami oświatowymi,
- przygotowywanie wniosków o dotacje,
- organizowanie odbiorców imprez edukacyjnych i kulturalnych.
A dodatkowo:
● miła atmosfera;
● praca w zgranym i kreatywnym zespole;
● piękny widok z okien biura znajdującego się na Starym Mieście.
Wymagane dokumenty:
- List motywacyjny oraz CV zawierające oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do realizacji procesu naboru zgodnie z Ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych ( U. z 2019 poz. 1781).
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie – druk w załączeniu (zał. Nr 1).
- Kserokopie świadectw pracy poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem lub oświadczenie kandydata w przypadku trwającego stosunku pracy,
- Kserokopie dokumentów (poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem) potwierdzające wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- Oświadczenie kandydata do pracy– druk w załączeniu ( zał. Nr 2).
- Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach.
- Kandydaci zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną – Oświadczenie związane z przeciwdziałaniem COVID-19 – druk w załączeniu ( zał. Nr 3).
- Załącznik do pobrania tutaj: https://scek.bip.um.warszawa.pl/NR/exeres/F74EB53F-99E8-4ACF-95C7-097646C96E38,frameless.htm
WAŻNE informacje:
- Wymagane dokumenty aplikacyjne należy dostarczyć do sekretariatu SCEK –
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 13 października 2021 roku do godz.: 12.00,
od poniedziałku do piątku w godzinach 10.00-15.00. - MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW APLIKACYJNYCH:
Stołecznego Centrum Edukacji Kulturalnej, ul. Jezuicka 4, 00-281 Warszawa.
Sekretariat / wyznaczone miejsce na parterze budynku.
Dokumenty aplikacyjne należy składać w zaklejonych kopertach z dopiskiem:
Nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
REFERENT DO SPRAW ORGANIZACJI IMPREZ EDUKACYJNYCH I ARTYSTYCZNYCH
Masz pytania:
Zadzwoń 22 277 06 01 lub napisz: sekretariat@scek.pl
Czekamy na Ciebie!
